ZalogujU┐ytkownikHas│o
Zaloguj mnie automatycznie przy ka┐dej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Forum Grafika komputerowa Strona G│ˇwna » Ogˇlne

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
;-( ...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 688
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 8:36, 09 Kwi 2014    Temat postu: ;-( ...

Je┼Ťli kto┼Ť zna tytu┼é, to prosz─Ö o odpowied┼║ tu...
[link widoczny dla zalogowanych]
helena77 by┼éam u dr Su┼éowicz na ustach i faktycznie s─ů piekne. i pami─Ötajcie, w razie w─ůtpliwych b─ůd┼║ niepokoj─ůcych wynik├│w bada┼ä w ci─ů┼╝y nale┼╝y je zweryfikowa─ç w specjalistycznych laboratoriach.
Nader perfidnym sposobem uwodzenia nastoletnich Europejek przez muzulman├│w jest dzialanie tzw.
ja tez jakies 17 lat juz czekam na taki film, ktory pamietam nie wiem czemu - o chlopcu, ktory zamienil sie w drzewo ( nawet nie pamietam tytulu - buuuuuuuuuu
[link widoczny dla zalogowanych]
5.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No w┼éa┼Ťnie s─ů dwie szko┼éy co do badania prolaktyny,niekt├│rzy GIN zalecaj─ů na w pocz─ůtkowej fazie cyklu inni w II fazie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem tutaj nowa i postanowi┼éam si─Ö z Wami podzieli─ç moimi [link widoczny dla zalogowanych] Radze zapytac swojego doktora co sadzi w tym temacie,on zapisuje bo sa dostepne i nikogo nie bedzie poucza┼é,ale sam by ich nie ┼éyka┼é .Literatura pisze o tym i ci bardziej myslacy tego nie robi─ů.
Pierwsze kupy po marchewce prawie zawsze s─ů takie, z niestrawionymi kawa┼ékami. Je┼Ťli facet widzi tylko w Was obiekt po┼╝─ůdania to ju┼╝ Wam wsp├│┼éczuje.. Mam pytanie jak nie mo┼╝na je┼Ťc pieczywa to czy mo┼╝na np:zje┼Ť─ç wase z pomidorkiemi og├│rkiem? Tylko tak po naszemu ,nie znam sie na pajakach,probowa┼éem tego szukac na necie, ale nic nie znalazlem,na nogach czy jak? m─Özczy┼╝ni [link widoczny dla zalogowanych]
Ja objaw├│w wymienionych prze niekt├│rych forumowicz├│w nie mam- a akcja z NOCNYMI KOSZAMRAMI to ju┼╝ w og├│le dla mnie szok totalny !!! jednak to chyba powinna byc satysfakcja i przyjemnosc dac komus rozkosz. Pytajnik, My┼Ťl─Ö, ┼╝e to te┼╝ wa┼╝ne, na jakim etapie zaka┼╝enia czy zapalenia dany lek si─Ö stosuje. z profilu wyglada jak cameron diaz....ale tylko z profilu Dawno tutaj nie pisalam.. diagnoza rak brodawkowaty bez przerzutow do wezlow ale z naciekem na torebke.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nawet nie licz tego b do t.
Mnie jeszcze sporo brakuje, ┼╝eby wci┼Ťn─ů─ç si─Ö w ubrania, w kt├│re bym chcia┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam dziewczyny

Tam fryzjerzy s─ů kreatywni.
[link widoczny dla zalogowanych]
a mam pytanie czy ta choroba ma jaki┼Ť wp┼éyw na ci─ů┼╝e??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U Was te┼╝ co┼Ť b─Ödzie z tej okazji?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

barcelona rulezz piekne miasto [link widoczny dla zalogowanych] zdecydowalam sie na operacje przeszczepu tkanki tluszczowej, ale na to musze miec az 8 tys, wiec to dopiero za pare lat.
Dodam, ┼╝e nie mam zadnych objaw├│w podwy┼╝szonej prolaktyny mam regularne miesi─ůczki co 33 dni i nie s─ů sk─ůpe, mam owulacje i nie mam mlekotoku. Podstawowa zasada przy uzywaniu brzmi selavi to mi sie z disco polo kojarzy a nie m├│wiac juz o tym jak ┼Ťwietnie le┼╝─ů na niekt├│rych facetach ach te pupcie pozdrawiam !! pisalas jeszcze ze znasz osoby ktore sa po tym raku 20 lat - wiesz co ja w rodzinie mam dziewczyne co jest po nim 17 lat (dalsza rodzinka) i moj tato zna kobite z pracy ktorej corka jest po tym raku ponad 20 lat ma dzieci i zyje sobie normalnie [link widoczny dla zalogowanych]
Regine, ---- Zabieg by┼é bezbolesny, nie trwa┼é d┼éugo. Z tego co piszesz to tw├│j ch┼éopak jest nieco zazdrosny o Tomka . Je jestem jeszcze bardzo m┼éoda, ca┼ée zycie przede mn─ů dlatego mam ogromn─ů motywcj─Ö. [15.03] 09:20 Myrevin moja siostra kupi┼éa aloes w doniczce i hodowa┼éa, i ucina┼éa ga┼é─ůzki i wyciska┼éa sok z niego i wciera┼éa do g┼éowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wsluchajcie sie w swoj organizm ale badzcie surowi bo on bardzo latwo kapituluje...dobrej nocy

Raptem nie miałam sie w co ubrać, niewygodnie mi było cholernie itd...
[link widoczny dla zalogowanych]
popieram wypowiedzi moich poprzedniczek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jakies masz plany?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gdzie┼Ť pokazali jej nosek przed operacj─ů i po. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] x_balsam_nawilzajacy_biolage_1094ml.html
Oj, ---> zywa - zawalili prac─ů stasznie. b─Ödzie jej tylko troche potrzebne) Po┼éo┼╝na? Ma┼Ť─ç ichtiolowa, kt├│ra ma dzia┼éanie przeciwzapalne. Szczerze ? [link widoczny dla zalogowanych]
Wa┼╝ne ┼╝eby nie mia┼éy wody. Baba Jadzia, Mam 29 lat. pozdrawiam goraco Sprobuje teraz tej Melatrol Sleep Aid moze cos sie zmieni. No, moze troch─Ö nastraszy┼éam, ale sama wiem, ze na pocz─ůtku cz┼éowiek my┼Ťli, ze si─Ö przem─Öczy┼é, ze to mo┼╝e przesilenie wiosenne czy jakies inne, a potem zaczyna sobie zdawa─ç spraw─Ö, ze jest cos nie tak. a przede wszystkim nie ocenialabym narodowosci jedynie po jej emigracji.
kosmetyka, kolejne wizyty to 30 - 50 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem ciekawy czy ci wszyscy kt├│rzy neguj─ů i oceniaj─ů ksi─Ö┼╝y i innych ludzi sami s─ů w porz─ůdku bo czasami jak kto┼Ť kogo┼Ť oskar┼╝a i os─ůdza to tez osadza sam siebie bo u innych widzi swoje wady i to go dra┼╝ni, a po zatem je┼╝eli komu┼Ť przeszkadza ze kto┼Ť si─Ö w kim┼Ť zakocha┼é lub zauroczy┼é to ja mu wsp├│┼éczuje ze nie zna tego wielkiego uczucia.
[link widoczny dla zalogowanych]
powiem wam szczerze ze ja bym chyba tyle nie mogla Zalecenia:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No i nadszedł!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozosta┼ée 10% l─ůduje w sloiku-dodam ze mam paniczny l─Ök tak┼╝e ju┼╝ pare sloikow posz┼éo. [link widoczny dla zalogowanych] Od czasu do czasu chodz─Ö do fryzjera ale to i tak nie pomaga.Stosuje r├│zne od┼╝ywki ale na pr├│┼╝no.
Zameierzam tez kupic maske do wlos─é┼éw taka ktora jest w kazdej abtece w tupce n nazwy nie pamietam Henna pisze. plamka jest nad kolanem, ma ok 1 cm wielko┼Ťci... trzymam za Ciebie kciuki Na Parkowej m├│j lekarz powiedzia┼é, ┼╝e gdyby co┼Ť by┼éo nie tak czy ze mn─ů czy z dzieckiem, maj─ů ku temu warunki, by nam pom├│c. prosz─Ö porad┼║cie mi jakiej firmy kupi─ç akryl. [link widoczny dla zalogowanych]
hehehe Mo┼╝e powinnam sobie da─ç spok├│j i po prostu go wyci─ůgn─ů─ç??? Na podstawie przeprowadzonych bada┼ä stwierdzono, i┼╝ wyd┼éu┼╝anie przerw mi─Ödzy posi┼ékami do kilku godzin powoduje silne odk┼éadanie si─Ö tkanki t┼éuszczowej. .. a nielegalna ksiazeczka 50 zl ale jeszcze sie na nia nie zdecydowalam qwertygirl biodra- 98- 93
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sniad.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Grafika komputerowa Strona G│ˇwna » Ogˇlne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional




fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

Regulamin